luni, 25 ianuarie 2010

Rapid Bucuresti -vizita medicala ianuarie 2010

Am inceput si de aceasta data anul cu bine ducandu-ma la vizita medicala a Rapidului din postura de simplu suporter.Ce este mai frumos decat o intalnire cu favoritii tai?Norocul meu a fost ca am avut si o companie foarte placuta dupa cum observati.
Nu voi pune decat pozele care imi plac de la vizita medicala ,daca sunteti interesati sa le vedeti si pe celelalte mi le cereti pe messenger.




In sfarsit am facut poza si cu golgheterul nostru din sezonul trecut Juliano Spadacio a carui zambet am reusit sa-l obtin datorita pozei pe care am luat autograf de la acesta cat si de la brazilianul nostru din defensiva , Helder.



Aici puteti vedea o poza foarte frumoasa cu un viitor mare atacant alaturi de o fosta speranta a fostbalului romanesc.

Primul jucator cu care ne-am intalnit a fost Ricardo Fernandes.





Helder ,un fundas foarte bun pe care sper ca Rapid sa il transfere definitiv.
Ca tacamul sa fie complet am aparut si pe siteul nostru : http://rapidisti.gsp.ro/stiri/18368/ionita-preferatul-fanilor-).htm
Asteptam urmatoarea vizita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu